איך לבחור תמונה מנצחת לפוסט שלכם


יש שני סוגים של אנשים בעולם: אלה שרשימת המועדפים בדפדפן שלהם מכילה כל מאגר תמונות אפשרי ושאין דבר שהם נהנים ממנו יותר מאשר לבלות את זמנם בחיפוש אחר התמונה המושלמת לפוסט שזה עתה הגו, ואלה שעצם המחשבה על כך מעבירה צמרמורת במורד גבם וגורמת להם לזיעה קרה ולהיפר-ונטילציה.

בין אם אתם משתייכים לסוג הראשון או השני, על דבר אחד אין ויכוח – העולם הוירטואלי הוא עולם חזותי, לפחות באותה מידה שהוא מילולי, אם לא יותר. אתרים ואפליקציות כמו אינסטגרם, סנפצ'אט ופינטרסט הפכו לפופולאריות ובעלות השפעה לא פחות מטוויטר ולינקדאין. אבל רק רשת חברתית אחת הצליחה ליצור את התמהיל המושלם בין מלל לתמונה – פייסבוק.

אז איך בוחרים את התמונה המושלמת לפוסט שלכם?

זו שתרים אותו ותהפוך אותו מגנרי להיסטרי? הנה ארבעה דברים שכדאי לחשוב עליהם כשניגשים למלאכת בחירת התמונה לפוסט בפייסבוק:

  1. בון טון: קחו בחשבון את הטון (של הפוסט).
    התמונה שמלווה את הפוסט שלכם היא בדרך-כלל הדבר הראשון שקהל המחבבים שלכם רואה. רוב האנשים נמשכים לתמונה ורק אז מחליטים אם להקדיש דקות יקרות מזמנם לקריאת הפוסט. אופי התמונה שבחרתם משליך על הפוסט בכללותו, לכן חשוב לבחור תמונה שמצד אחד תתאים לרוח הדברים שכתבתם, ומצד שני תשלים אותם, תעבה אותם, תמקד אותם או תדגיש אותם.
  2. אל תהיו מילוליים מדי.
    עם כל מה שנאמר בסעיף הקודם, הניסיון למצוא תמונה שתתאים אחד לאחד למלל שלכם הוא מתכון לתסכול, במיוחד אם אתם כותבים על נושאים מופשטים. תנו לקהל העוקבים שלכם קצת קרדיט ותאמינו שהם מסוגלים לעקוב אחר קשרים מתוחכמים ומעודנים בין תמונה לטקסט.
  3. תנו דרור לאופי שלכם.
    כל מה שקורה אצלכם בדף הפייסבוק, בין אם הוא פרטי או עסקי, אומר משהו על האופי שלכם או של העסק שלכם. התמונות שאתם בוחרים להצמיד לפוסטים שלכם יכולות לחזק תכונה זו או אחרת שאתם רוצים להדגיש, שאתם מאמינים שקהל העוקבים או הלקוחות שלכם יתחברו אליה, יעריכו אותה ויזדהו עמה.
    כל תמונה שאתם בוחרים צריכה להתאים לא רק לפוסט האחד שהיא מולחמת אליו, אלא לאופי ולאישיות של הפרסונה הפייסבוקית שלכם באופן כללי.
  4. מי אמר שחייבים תמונה?
    לפעמים קורה שמוצאים תמונה שנראית מעולה לפוסט, אבל אז מעלים אותה ומשהו פשוט לא מסתדר. אולי הרזולוציה לא מספיק טובה, אולי הצבעים לא מדוייקים, אולי החיבור בין הטקסט לתמונה לא מעביר את המסר המתבקש.
    בסופו של דבר עדיף לא לכפות את זה. פוסט מעולה ונטול תמונה עדיף כמה מונים על פוסט שמלווה בתמונה צורמת, לא מתאימה שיוצרת דיסהרמוניה ואפילו סתירה עם המלל.

וכמובן שתמיד אפשר לתת למישהו אחר לעשות את העבודה הקשה...
אנו בעולם האינטרנט-NetWorld מתמחים בשיווק ובפרסום באינטרנט, לרבות פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות ובבנייה ותחזוקה של דפים עסקיים בפייסבוק. החברה, שמכירה היטב את הכלים הרבים שמציעה פלטפורמת הפייסבוק וכן את יתרונותיה השונים, מתאימה את השירות באופן ממוקד ומדויק לצרכי העסק שלכם ועושה זאת באדיבות, שירותיות ומקצועיות.
רוצים גם אתם להוסיף לעסק שלכם עוד לקוחות וכך להגדיל את הרווחים - צרו קשר: 072-371-2900 עוד היום ואנו נבנה עבורכם את הקמפיין המנצח!