בדיקת התאמה למכשירים ניידים


בדיקת התאמה למכשירים ניידים, חברת גוגל (Google) קבעה כי אתרים ללא התאמה למכשירים ניידים (מובייל וטאבלטים) וללא קישור לאפליקציות יירדו בדירוג תוצאות החיפוש.
משמעות האלגוריתם החדש הנה צניחה בטראפיק עבור אתרים אשר לא רספונסיבים (אתר רספונסיבי – אתר המגיב לשינויים בין המכשירים השונים).

ביום ג' 21.4.15, נכנס לתוקפו השינוי באלגוריתם החיפוש בגרסת המובייל של גוגל, השינוי אמור לתת עדיפות בתוצאות לאתרים המותאמים בצורה טובה לצפייה דרך ניידים וטאבלטים.
התעדוף החדש יציג במיקום גבוה יותר בתוצאות אתרים שמשתמשים במאפיינים כגון התאמה אוטומטית לגדלי מסכים שונים וקישורים קלים למציאה. בנוסף, הוא יציף במיקום גבוה יותר תכנים הרלוונטיים לאפליקציות שמותקנות על גבי המכשיר.
בפברואר הודיעה החברה על השינוי הצפוי באלגוריתם, כדי לתת לבעלי האתרים מספיק זמן להיערך – והצהירה כי המטרה היא לספק למשתמשי מובייל, שמהווים היום 60%-70% מתנועת גולשיהם, חווית גלישה טובה יותר.

בגוגל טוענים, כי זהו המשך טבעי למהלך שינויים במנוע החיפוש שנעשים בכל עת על מנת לענות על צרכיהם של משתמשי המובייל, "משתמשים יקבלו תוצאות חיפוש איכותית ורלוונטיות יותר בקלות רבה יותר, כאלו שישנה התאמה למכשירים הניידים שלהם". כמו כן, גוגל מציעה כלים אוטומטיים לבדיקת האתר שיציפו בעיות שעלולות לפגוע במיקום שלו בתוצאות;
בדקו גם אתם האם האתר שלכם מותאם לדרישות גוגל במכשיר בדיקת התאמה למכשירים ניידים: