דו קרב Inbound VS. Outbound


הודות לאינטרנט, השיווק במדיה הדיגיטלית התפתח לאורך השנים, צרכנים כבר לא מסתמכים על השיווק היוצא-Outbound Marketing כגון: שלטי חוצות ותשדירי טלוויזיה כדי ללמוד על מוצרים חדשים ולרכוש אותם בעתיד. האינטרנט הסמיך אותם ונתן להם שיטות חלופיות לאיתור, רכישה ומחקר מותגים ומוצרים. התקשורת החדשה פיתחה את השיווק הנכנס- Inbound Marketing והפכה את תהליך השיווק (מהחשיפה ועד לרכישה) לדיאלוג דו-כיווני, שמרביתו בעזרת המדיה חברתית.

סיבה נוספת מדוע שיווק הנכנס מנצח משום שהיא עולה פחות מהשיווק המסורתי. אינך משלם כאשר צרכנים לא שמו לב למודעתך, מיקוד קהל הצרכנים וכד'

השיווק הנכנס מתמקד ברווח תוך כדי תשומת לבו של הקונה, שנעשה באמצעות מדיה חברתית ותוכן מרתק, כגון בלוגים ופורטלים.

תוכן מעניין, אינפורמטיבי ומוסיף ערך גורם ליצירת קשר חיובי בעיניו של הצרכן, ובכך הופך אותו לנוטה יותר לעסוק במותג שלך ולקנות את המוצר בשלבים שונים בהתקשרות.

אז לסיכום השיווק הנכנס עולה פחות, ממוקד, ומעלה את הסיכוי להחזר השקעת הפרסום ותהליך השיווק ROI (עוד נדבר על זה רבות בהמשך.. ?).