ההבדל בין עמוד עסקי לפרופיל אישי בפייסבוק


נתחיל מהסוף - ההבדל בין עמוד עסקי לפרופיל אישי בפייסבוק הוא במטרה שלשמה הוא נוצר.
פרופיל הפייסבוק הפרטי שלכם נועד לשמור על קשר אישי (עד כמה אישי – זה אתם תקבעו) עם חברים ומכרים, ואין ספק שהוא אחד הכלים היעילים ביותר שנוצרו להגשמת למטרה זו.
הדף או העמוד העסקי, לעומת זאת, נועד ליצור, לעודד ולשמר קשר בין מותג או עסק לבין קהל הלקוחות הקיים או הפוטנציאלי שלו.
השינויים בפונקציות ובאפשרויות הנגישות למשתמש בכל אחד מסוגי העמודים הללו נובעים מההבדל במטרה או בייעוד שלהם. לפניכם חלק קטן מההבדלים בין עמוד עסקי לפרופיל אישי בפייסבוק.

אז מה באמת ההבדל בין עמוד עסקי לפרופיל אישי בפייסבוק?

הגבלה על כמות חברים:

לא כולם יודעים, אבל הפרופיל האישי שלכם מוגבל לעד 5,000 חברים. הנתון הזה אולי לא צריך להדאיג את המשתמש הממוצע, אבל אם אתם עומדים בראשו של עסק קטן ועצמאי בהחלט כדאי לכם להתחיל לחשוב בגדול ולהציב לעצמכם למטרה להגיע לכמה שיותר אנשים. מגבלה של כמות החברים בדף יכולה להוות מכשול בדרך לחשיפה הגדולה. בעמוד פייסבוק עסקי אין כל הגבלה על מספר האוהדים – כך שהשמיים הם הגבול בכל מה שקשור למספר האנשים אליהם אתם יכולים להגיע.
וגם אם אתם בעלי עסק מוכר שכבר יש לו קהל לקוחות ממשי – עדיין כדאי לכם לשקול את האופציה של הגדלת קהל הלקוחות הוירטואלי.

הוספת יישומים:

נכון שגם אתם הייתם מאלה שהורידו ווינאמפ רק בשביל להחליף סקין לפי המצברוח? אז האסתטיקה במרחב הוירטואלי אמנם התמתנה מאז תחילת שנות האלפיים, אבל פייסבוק יודעים שאנחנו עדיין בני אדם ואוהבים לתפור את הכל למידותינו ולפי הטעם שלנו. עמוד הפייסבוק העסקי מאפשר לכם להוסיף יישומים מיוחדים ואפליקציות מעניינות שיהפכו את העמוד העסקי שלכם לדינאמי יותר, אינטראקטיבי יותר ומושך יותר.

נראות בפיד:

כל סטטוס שאתם מעלים, בין אם בפרופיל הפרטי שלכם ובין אם בדף העסקי, מופיע בקיר של החברים או האוהדים. ההבדל הוא שבעוד שבפרופיל הפרטי שלכם אתם יכולים לקבוע אם הסטטוס יופיע בפני כולם או בפני קהל מצומצם יותר, בדף העסקי שלכם כמות ותדירות חשיפת הפוסטים נקבעת על ידי אלגוריתם של פייסבוק. במילים אחרות – פייסבוק בוחר מי מהאוהדים שלכם ייחשף לפוסט ומי לא.
למזלכם, קיימת דרך מופלאה לעקוף את השטיק הקטן הזה - פשוט תמשיכו לקרוא..

פרסום:

אז מצד אחד פייסבוק מגביל את כמות החשיפה של הפוסטים שאתם מעלים לעמוד העסקי, אבל פייסבוק כמו פייסבוק מאפשר לכולם לבצע פרסום בפייסבוק בתשלום סטטוסים, עדכונים, אירועים ובעצם כל דבר שהממשק מאפשר – גם דרך החשבון הפרטי וגם דרך החשבון האישי. אתם יכולים ליצור קהל יעד, להגדיר תקציב חודשי, יומי, או שבועי למימון הפוסט, לקבוע את תדירות חשיפה ועוד ועוד.
נשמע מסובך? תדלגו לסעיף הבא..

ניהול:

פייסבוק מבינים שלא כולם מבינים בפייסבוק (או שאתם אנשים עסוקים), אז בשביל להקל לכם על החיים הם תכנתו את הדף העסקי כך שתוכלו להוסיף לו יותר ממנהל אחד. מה זה אומר? שאם, לצורך העניין, החלטתם להיעזר בשירותים של חברה כמו עולם האינטרנט, תוכלו לעשות זאת בקלות, ביעילות ובראש שקט.
אנו בעולם האינטרנט נבצע עבור העסק שלך את כל הפעולות הקידומיות, הפרסומיות והשיווקיות שישימו את העסק שלך על המפה הווירטואלית.

צרו קשר וקדימה לעבודה!