פרסום באינטרנט – שיטות פרסום באינטרנט


פרסום באינטרנט הוא ללא ספק הדרך החכמה, היעילה והמתקדמת ביותר לפרסם עסקים, עמותות, מוצרים, שירותים ובעצם כל דבר אפשרי.

בעידן שבו האינטרנט הפך לכלי יום-יומי עבור אנשים רבים המשפט "אם אתה לא שם אתה לא קיים" מקבל משמעות אמתית יותר ויותר. אז מהם בעצם היתרונות הטמונים בפרסום באינטרנט, מהן הדרכים היעילות ביותר לפרסום באינטרנט, ולמי זה מתאים?

יתרונות הפרסום באינטרנט:

  • זמינות ונגישות: נכון לשנת 2015, מספר המשתמשים באינטרנט נייח וסלולארי בארץ עמד על 6.3 מיליון איש. אלו 6.3 מיליון איש שיכולים להפוך ללקוחות שלך במידה ויתקלו במודעה שלך בזמן שהם גולשים באינטרנט. העובדה שמודעה שמתפרסמת באינטרנט נגישה וזמינה לכל אחד, בכל זמן, בכל מקום ובהתאם להרגלי הגלישה שלו אומרת שהעסק שלך נהנה מפוטנציאל חשיפה אדיר במינימום מאמץ.
  • מיקוד: גוגל עושה ימים כלילות בנסיונות לשפר את מנוע החיפוש שלה. כלומר להפוך את תוצאות החיפוש לכמה שיותר רלוונטיות למילת החיפוש, וכמובן להפוך את הפרסומות ליותר ממוקדות, מושכות ויעילות. הכלים שגוגל מפתחת באופן מתמיד עומדים לשירות בעלי העסקים ומנהלי הקמפיינים. אתם חברה לביטוח ורוצים לפרסם מבצע על ביטוח נסיעות לחו"ל? המודעה שלכם יכולה להופיע באתרי השוואת מחירי כרטיסי טיסה. יש לכם עסק קטן לאופניים חשמליים? מודעה שמופנית לגילאי 16-28 תעשה את העבודה.
  • חשיפה לשווקים בין-לאומיים: למה להסתפק ב-6.3 מיליון שדברנו עליהם בסעיף הראשון כשיש בעולם למעלה מ-3 מיליארד (!) איש שהחיבור לאינטרנט הוא החבר הטוב ביותר שלהם?
  • ניתוח ומדידה בלחיצת כפתור: כנסתם את מיטב המוחות, הפעלתם את הצוות הטוב ביותר וסוף-סוף יצאתם בקמפיין המיוחל. אבל איך תדעו אם הוא עובד? כשאתם מחליטים ללכת על פרסום באינטרנט אתם לא צריכים לכסוס ציפורניים במשך שבועות עד שתוצאות הקמפיין ינחתו על השולחן שלכם, לעשות חושבים לקמפיין הבא ולהפסיד כסף. כל הנתונים, ואנחנו מתכוונים כ-ל הנתונים, הקשורים לקמפיין שלכם נמצאים בלחיצת כפתור ואתם יכולים לבלות את היום בלחיצה על כפתור הרפרש ולבדוק מה נשתנה – מספר כניסות, מספר הופעות, נתוני חשיפה, ביצוע פעולות באתר, זמן השהייה באתר, מילוי פרטים וטפסים ועוד ועוד!
  • יש עוד המון יתרונות לפרסום באינטרנט: חיסכון בעלויות, דינאמיות, שילוב של מולטימדיה ועוד.

שיטות פרסום באינטרנט:

קיימות דרכים רבות לפרסום באינטרנט: שימוש בבאנרים, דפי נחיתה, קישורים ממומנים, פופ-אפים, בלוגים, ניוזטלרים ועוד. אנחנו נתמקד כרגע בפן הכלכלי של פרסום באינטרנט – באיזה אופן מתבצע תשלום לפרסום באינטרנט ואיך אנו רוצים לשלם עבור פרסום המודעה שלנו.
להלן מילון מקוצר אשר מרכז את אופני התשלום עבור פרסום מודעה ברשת האינטרנט:

  • CPC (Cost Per Click) / PPC (Pay Per Click) – עלות עבור כל קליק, כאשר גולש הקליק על המודעה המפורסמת (מודעת טקסט, באנר וכד') .
  • CPM (Cost Per Thousand) – עלות עבור כל אלף צפיות.
    מהווה בדרך כלל מדד לעלות הצגת 1,000 מודעות מכל סוג (באנרים, מודעות טקסט או כל מודעה אחרת שניתן לעקוב אחריה).
  • CPA (Cost Per Action) – העלות עבור כל פעולה המלווה בעמלה.
    הסכום שמשלם המפרסם כשגולש מבצע פעולה מסויימת בעקבות המודעה שפרסם. לדוגמה: מכירה, הורדת תוכנה וכד'.
  • Pay-Per-Lead – שותף (מפרסם צד ג') מקבל עמלה על כל לקוח פוטנציאלי (ליד) שהביא.
  • Pay-Per-Sale – שותף (מפרסם צד ג') מקבל עמלה על כל מכירה (ליד) שהביא.

למי מתאים פרסום באינטרנט?

פרסום באינטרנט מתאים, נחשתם נכון, לכולם. אם יש לכם מה למכור – יש לכם מה לפרסם.
אז לפני שהפרסום באינטרנט יהרוג את הפרסום בכל כלי אחר (טלוויזיה, עיתונות, רדיו, שלטי חוצות וכו'), תרימו טלפון.

אנו בעולם האינטרנט-NetWorld מתמחים בשיווק ובפרסום באינטרנט, לרבות פרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות נוספות ובבנייה ותחזוקה של אתרי אינטרנט ודפים עסקיים בפייסבוק. החברה, שמכירה היטב את הכלים והשיטות הרבות הקיימות לפרסום באינטרנט וכן את יתרונותיהם השונים, מתאימה את השירות באופן ממוקד ומדויק לצרכי העסק שלכם ועושה זאת באדיבות, שירותיות ומקצועיות.
רוצים גם אתם להוסיף לעסק שלכם עוד לקוחות וכך להגדיל את הרווחים – צרו קשר: 072-371-2900 עוד היום ואנו נבנה עבורכם את הקמפיין המנצח!